یزدفردا: مدیر حوزه‌های علمیه کشور: معادلات محور مقاومت تغییر کرده و اقدامات رژیم صهیونیستی حتما پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیست در غزه گفت: حوادث غزه نشان داد اگر امت اسلام بیدار نشوند، آنچه صهیونیست‌ها به پشتیبانی آمریکا در غزه رقم می‌زند در انتظار امت اسلامی است. وی از قدرت مقاومت و تغییر معادلات منطقه سخن گفت و افزود: ایران در زمینه پاسخ به رژیم صهیونیستی بر اعصاب خود مسلط بوده و دارای طرح و نقشه راهبردی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: صهیونیست‌ها در خانه هایشان با رعب و وحشت زندگی می‌کنند و به فضل خدا سپاه رسول الله مرگ را برایشان در خانه هایشان رقم می‌زند. اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود فرارسیدن هفته دولت را گرامی داشت و تصریح کرد: دولت جدید در برابر خدمت به مردم مسئولیت‌های سنگینی دارد و کار‌های مهمی در پپش رو است که باید همه ما همکاری کنیم تا کار کشور مطابق با برنامه و اصول درست پیش برود.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با تبریک روز پزشک خاطر نشان ساخت: اگر طرح‌ های نیمه تمام در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تکمیل شود و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی کاملتر باشد، میزان تعامل با مردم و ارائه خدمت به آنها هم ارتقا می‌یابد. وی در بخش دیگر از بیانات خود با تسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین ریشه در سنت‌های تاریخی و دیرین ما دارد و در عصر جدید در پرتو امواج انقلاب اسلامی و رویکرد بسیار زیبای ملت رشید ایران به پدیده بزرگ تاریخی و تمدنی و اثر گذار و ماندگار درآمده است. 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: اربعین یک اتفاق تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و تمدنی کم نظیر در جهان قلمداد می‌شود و این به برکت انقلاب اسلامی و شور ایمانی ملت ایران و پیشگامی شما مردم بزرگوار و خون‌های پاک شهیدان به دست آمده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا